Maģijas salona apmeklējuma cena. L. Persikova Laikraksts “Вести сегодня”

Maģijas salona apmeklējuma cena

 

Ekstrasensi, biokorektori, dziednieki un parapsihologi, raganas trešajā pakāpē un kosmoenerģētiskās akadēmijas studenti. Vārds tiem ir leģions. Bet pieprasījums pēc to maģiskajiem pakalpojumiem, spriežot pēc reklāmām, neatpaliek no pieprasījuma pēc mākleriem un privātajiem ārstiem. Burvju un zīlnieču darbā parādās pat dažas birokrātiskas nianses – viņi respektabli dalās sertificētos un nesertificētos.

 

Pretlikumības noslēpums

  • Kas tā par jaunu parādību? – ar šādu jautājumu sākās mūsu saruna ar Pārdaugavas Svētās Trijādības draudzes pārzini virspriesteri Nikolaju Tihomirovu.
  • Dziednieki, zīlēšanas saloni, burvji – tā ir nevis jauna, bet gan vairākus tūkstošus gadu sena parādība. Taisnību sakot, pat vēl senākas pagānu reliģijas nonākušas līdz sātana pielūgšanai. Paskatīsimies seno vēsturi – visi mēs taču esam āriešu cilts pēcnācēji. Indiešu vēdu burvju vārdiem ir divas puses – baltā un melnā. Tātad maģija ir pastāvējusi tūkstošiem gadus atpakaļ – gan kā baltā, gan melnā. Taču neatkarīgi no krāsas jebkura maģija ir ļauno garu izsaukšana. Un to vajag skaidri un precīzi saprast. Vienkārši iepriekšējos padomju gados mēs ar šo parādību tik bieži nesastapāmies – tad tā piespiedu kārtā tika apslāpēta. Un šodien mēs neesam gatavi tam, ka burvestība un maģija ir izlīdušas no pagrīdes un kļuvušas legālas.
  • Un tik lielā daudzumā, ka cilvēks vienkārši apjūk...
  • Diemžēl cilvēkiem mūsdienās nav zināšanu par garīgām lietām pat tik lielā apjomā, kādas bija ģimnāzijās pirmskara Latvijā. Tad piektās klases skolnieks izlasot Ticības mācības grāmatu skaidri saprata, ka ir divas garīguma izpausmes – dievišķā un dēmoniskā. Mūsdienu pieaugušais cilvēks to nesaprot, un tas viņu padara neaizsargātu pret šādām parādībām.

 

Raganu āmurs

  • Tēvs Nikolaj, bet kas tomēr biežāk notiek zīlēšanas un maģijas salonos – brīnumi vai banāla krāpšana?
  • Nav izslēgti arī šarlatānisma gadījumi. Tomēr tumšie dēmoniskie spēki nav pasaku personāži, zīmēti velniņi ar radziņiem un nadziņiem. Tie ir pilnīgi reāli kritušie eņģeļi, kas stiprāki par jebkuru no mums. Viņiem ir tāds pats spēks kā Dieva Eņģeļiem. Viņu ir ļoti daudz. Un viņi var parādīties pārdabiskā veidā. Bet, ja Dievs dara brīnumus, lai cilvēks garīgi augtu, tad šie spēki - lai cilvēku pazudinātu. Ļaunie gari, kā tagad pieņemts teikt, dara brīnumus pēc pasūtījuma. To izmanto raganas un burvji. Pret viņiem arī izturas ar humoru, tomēr viņi eksistē un ir ļoti bīstami. Par to jāzina ikvienam cilvēkam, kurš griežas pēc palīdzības pie dažādiem ekstrasensiem un brīnumdariem. Viņi taču necenšas sevi saukt par burvjiem un raganām.

 

Melu tēvs

  • Biokorektors, kosmoenerģētiskās akadēmijas akadēmiķis...
  • Pēc būtības viņi vienkārši izmanto pseidozinātnisko terminoloģiju. Runā par enerģijām, enerģētisko ārstēšanu, enerģētisko masāžu. Bet piedodiet – mums ir fizioterapeitiskie kabineti – ejiet turp un saņemiet visu, kas saistīts ar normālu fizisko aprūpi. Bet cilvēkiem piedāvā griezties pēc palīdzības pie pārdabiskām parādībām, ko maskē ar pseidozinātnisku terminoloģiju. Ekstrasensi, raganas, dziednieki, parapsihologi, Čumaks, Kašpirovskis, visi maģijas un zīlēšanas saloni bieži vien nodarbojas ar vienu un to pašu – burvestībām. Mūsdienu cilvēks neies uz salonu, kur rakstīts: “Es esmu ragana, pieņemu šādās stundās.” Pats nosaukums atgrūž. Tāpēc cilvēku māna. Pārdabiskas parādības tiešām tur var notikt. Kritušie eņģeļi pazīst cilvēka pagātni. Ja cilvēks aiziet uz zīlēšanas salonu, tad nevajag brīnīties, ja zīlniece izstāsta viņam tādas lietas, ko neviens cits, izņemot viņu pašu, nevarētu zināt. Viņi var pat ar augstāku precizitāti nekā mēs var prognozēt, kas notiks ar cilvēku nākotnē, tāpēc, ka sātans labāk redz to, kas notiek apkārt, cilvēka veselības stāvokli. Iespējama arī dziedināšana, tikai par to cilvēks maksā ļoti dārgu cenu.
  • Kas tā par cenu?
  • Tagad parunāsim par galveno – par sekām, kādas ir vizītei pie zīlnieka, ekstrasensa un bioenerģētiskā dziednieka. Šīs sekas vajag dalīt divās daļās – garīgajās un miesīgajās. No garīgā skata punkta cilvēks nogalina savu dvēseli. Pēc būtības viņš ar savu rīcību novēršas no Dieva, jo vēršas pēc palīdzības pie sātana. Pajautājiet tādam cilvēkam: “Tu saproti, ka ej prasīt palīdzību sātanam?” – viņš būs patiesi pārsteigts. Lielākā daļa šo salonu klientu to nemaz neapzinās.
  • Nesen NTV uz populāru sarunu šovu uzaicināja tēvu Joannu Ohlobistinu.Viņu klausījās, aizturēdami elpu, bet, kad garīdznieks teica: “Griežoties pie zīlnieka, jūs slēdzat līgumu ar sātanu,” zālē iestājās neizpratne. Jūs sakāt, ka cilvēki, kas apmeklē maģijas salonus, to nesaprot. Bet tie, kas palīdz viņiem šajos salonos, dažādos kursos un enerģētiskās informācijas apmaiņā, to saprot?
  • Esmu pārliecināts, ka viņi lieliski visu saprot un zina, kas viņus atbalsta un ar kā palīdzību viņi darbojas.
  • To, protams, nevar nezināt, jo Baznīca viņu darbību noliedz. Bet kāpēc viņi tik ļoti pieķeras baznīcas atribūtikai? Sūta klientus uz baznīcu, kristīties, ņemt svēto ūdeni.
  • Es arī gribu atzīmēt šo cilvēkam garīgi bīstamo momentu. Brīnums – tā ir liela Dieva dāvana, ko saņem tikai svētuma cienīgi cilvēki. Bet, ja šos zīlniekus, kas apkar savus salonus ar ikonām, salīdzina ar svētuma ideālu, tad viņi atpaliek tik ļoti, ka vairāk nevar. Bet ikonas uz sienas – tas ir acu apmāns, lai cilvēks nepadomātu, ka apmeklēt salonu ir grēks, un nenožēlotu to. It īpaši viltīgs apmāns ir tad, ja cilvēkam saka: “Aizej uz baznīcu, nokristies un tad nāc pie mums.” Cilvēks nāk pie Dieva, nokristās, un uzreiz smagi grēko, novērsdamies no Kristus. Lieta tāda, ka mēs nezinām visas cilvēka īpatnības. Redzams, ka kaut kas traucē dēmoniskajiem spēkiem darboties uz cilvēku tieši. Iespējams, ka viņš kaut kādā līmenī negrib zaudēt aizsardzību, kuru mums dod Dievs, tādēļ cilvēks jāiegrūž smagā grēkā, lai viņš kļūtu bezspēcīgs. Tā ir šīs manipulēšanas ar ikonām, kristīšanos, dievkalpojumiem, iesvētīto ūdeni, būtība. Debesu Valstībai šāds cilvēks ir gandrīz pazudis. Viens ir fakts, ka dalība zīlēšanā, burvestībās, raganu darbībā, nogalina dvēseli. Bet, kā jau teicu, izņemot garīgajās sekas, ir arī miesīgās. Izdziedināšana ar burvju un zīlnieku palīdzību nav pilnīga – cilvēku piemeklē citas slimības – bieži vien vēl nopietnākas. Dažreiz cilvēki sāk dzirdēt balsis vai redzēt kaut ko lidojošu savā istabā. Tumšo spēku parādīšanās ir pilnīgi reāla. Medicīna to klasificē kā šizofrēniju. Ir saslimšanas, kuras medicīna uztver kā miesīgas, bet Baznīca – garīgas. Un cilvēkam nepieciešama divu veidu ārstēšana – ne tikai dievkalpojumu apmeklēšana, bet arī vizītes pie psihiatra. Tie nav joki – tas ir ļoti bīstami.

 

Atgriešanās

  • Saprotams, ja cilvēki iet uz zīlēšanas saloniem, lai ieriebtu konkurentam, atviltu svešu vīru utt. Bet, ja cilvēks negrib nevienam darīt ļaunu – grib tikai, lai vīrs pārstātu dzert, lai nedaudz paaugstinātu algu. Mērķis tad labs...
  • Es domāju, ka šeit lieti noderētu paruna: “Ceļš uz elli klāts ar labiem nodomiem.” Jebkurš cilvēks, kas apmeklē šos salonus, pats sev izklāj šo ceļu. Platu, vieglu un ērtu. Tāpēc pēc būtības viņš vienalga vēršas pēc palīdzības pie ļaunajiem spēkiem. Man nācās dzirdēt, kā kāda sieviete piebūra sev vīru jau līdz kāzām. Viņš ilgus gadus slimoja, un laimīgi viņi tik un tā nebija. Pieburt vīru – tas ir tāpat kā turēt suni pie ķēdes. Cilvēkam atņem brīvību, izvēli, ievaino viņa dvēseli. Atdod viņu sātana varā. Ko vēl briesmīgāku var izdomāt? Un to visu dara cilvēkam, kuru mīl un ar kuru saista savu dzīvi.
  • Bet šis vīrietis taču nav vainīgs, jo ne jau viņš gāja uz šo zīlēšanas salonu. Kāpēc viņš cieš? Vai nevainīgi cilvēki ir aizsargāti no šīm burvestībām vai tomēr nav?
  • Tas ir atkarīgs no cilvēka garīgās dzīves. Ja cilvēks dzīvo kā pareizticīgais, tad tās varbūt var viņam sagādāt kādas grūtības, tomēr tās nav bīstamas. Dažreiz, iespējams, būs grūti, bet Dievs un Sargeņģelis viņu pasargās. Grūtos brīžos vajag vairāk lūgt, biežāk apmeklēt baznīcu. Bet, ja cilvēks ir neticīgs, tad viņš pret šiem spēkiem nav aizsargāts. Bet tagad es vēlos pateikt, ko darīt cilvēkiem, kas bijuši šādos salonos, lai viņi nejustos pavisam pazuduši. Atcerēsimies līdzību par pazudušo dēlu. Dievs, kas ir mīlošs Tēvs, gaida katru cilvēku, kas ir grēkojis, izšķērdējis viņam dotās bagātības. Gaida, kamēr atgriezīsies uz glābšanās ceļa, pie Dieva mīlestības. Nav tāda grēka, par kuru nevarētu izlūgties piedošanu. Jāaiziet uz baznīcu, uz grēksūdzi. Nožēlot un vairs nekad uz šādiem saloniem neiet. Atgriezties pie normālas garīgās dzīves. Lūgt no rīta un vakarā, lasīt Svētos Rakstus, iet uz draudzi. Un nemeklēt viltus brīnumus. Padomājiet – Dievs ir uzmodinājis atraitnes dēlu, uzmodinājis Lācaru, daudzi svētie augšāmcēlušies, daudzi dziedināti. Bet visi viņi tomēr nomiruši – aiz citām slimībām. Visi mirst no tā, ko mediķi sauc par slimību. Katrs cilvēks ir mirstīgs un katrs agri vai vēlu stāsies Dieva priekšā. Un nelaime nav tajā, ka ir zīlnieki, dziednieku reklāmas avīzēs, bet gan cilvēka pasaules uzskatā. Tajā, ka viņš nesaprot galveno – kas viņš ir un kādēļ dzīvo.
  • Paldies par sarunu.

 

 

L. Persikova

Laikraksts “Вести сегодня”